گفتوگوی کربلایی جواد عباسی

مغیث الشیعه

معرفی مداحان و ذاکران

گفتوگوی کربلایی جواد عباسی

43j3_img_20170614_210902.jpg

بیوگرافی کربلایی جواد عباسی:

هوالهو،من از 9 سالگی با دستگاه اهل البیت آشنا شدم و حضرت زهرا دست منو گرفت و اجازه داد نوکری پسرشو کنم.

شکر خدا که نان شب ما حسین شد،مدیون لطف مادر این خانواده ایم.

همیشه و در همه جا لطف ارباب شامل حال ما شده و یکی از این الطاف،ترکیب نفس ما با اسم مطهر و زیبای اهل البیت می باشد که در این کار نه استادی و ن کلاسی برای من بود وتمامو کمال دست مدد اهل البیت بود.یک سال است که به طور رسمی مداحی میکنم و مداحی را در هیئت مغیث الشیعه به دعوت دوست بسیار خوبم که از مداحان خوش نفس اهل بیت است آقای مهران نوری شروع کردم و با عشق بازی جدیدی آشنا شدم و تمام خوشحالی من زمانیست که میبینم قافله ای از نوکران با صدای من عشق به اهل بیت خود را فریاد نی زنند.خدارا صد هزار بار شکر که سگ این قافله شدم.

تنها آرزوی من این است که مانند سید جواد ذاکر،حاج رضا قصاب ودیگر نوکران اسمی از خود به جا بگذارم.

                                                                   اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بیوگرافیمداحمشهدجوادعباسیکربلاییبیوگرافی کربلایی جواد عباسیمغیث الشیعه

[ دو شنبه 6 شهريور 1396

] [ 19:29 ] [ moqisoshie@ ]

[ ]